Ча Шу Ван - Володар Чайних дерев
Ча Шу Ван – Король чайних дерев.
Історія торгової марки «Ча Шу Ван» вельми цікава.
Започаткував цю компанію Цай Фулян (蔡 辅 亮). У 15 років він втік з дому в провінції Чжецзян. Довго блукав, поки в 19 років не осів в провінції Юньнань. Тут він став винаходити і майструвати всякі електричні прилади.
Справа пішла хвацько. Через 10 років Цай Фулян вже володів великою електротехнічною фабрикою. Але шило, яке не сховаєш ні в штанях, ні в мішку покликало його до нових подвигів.
Цай Фулян продає фабрику і вирішує зайнятися виробництвом Пу Ера. Восени він купує за 20 мільйонів юанів ділянку землі в Менхай і починає будувати фабрику. Уже в 2007 році фабрика дає перший Пу Ер, який тут же отримує золоту медаль на саміті Пуерного стратегічного альянсу.
Спочатку фабрика називалася Чанжуй, що у вільному перекладі можна назвати «Передбачення багатства». Однак Цай Фулян не знаходив собі місця. Вже і рекламу зробив, і плакати надрукував, але щось не те.
І тут доля зводить Цая з Фан Ічжі. Фан - відомий бізнес-консультант. Спеціаліст по чаю, який доклав руку до створення бренду Yunnan Yi Pin Tang Tea.
Після нетривалого мозкового штурму новоявлені друзі вирішують викупити у місцевого виробника мінералки торгову марку «Ча Шу Ван».
Ча Шу Ван - значить «король чайних дерев». Скромності хлопцям було не позичати :-)
Ну ще б пак, адже метою друзі поставили скинути з п'єдесталу усі старі пуерні фабрики. Символом торгової марки став дідок з зеленими волоссям, рукою в формі чайника і ногами, що нагадують коріння. Надихався Фан Ічжі зображенням полковника Сандерса з лого KFC.
Власне, і завдання було схожим - перемогти чайний МакДональдс (Ся Гуань, Да Ї та Хайвань).
Брати вирішили якістю. За кілька років фабрика «Ча Шу Ван» наростила виробництво 1,5 мільйона кг чаю в рік.
На жаль криза кінця 2000-х підкосила «Ча Шу Ван». Темпи зростання впали, але фабрика втрималася на плаву.
Зараз Цай Фулян виробляє ті ж 1500 тонн чаю на рік, але чай це екстра-класу.
Може краще б залишив стару назву «Передбачення багатства»?
Ну еще бы, ведь целью друзья поставили скинуть с пьедестала все старые пуэрные фабрики. Символом торговой марки стал старичок с зелеными волосами, рукой в форме чайника и ногами, напоминающими корни. Вдохновлялся Фан Ичжи образом полковника Сандерса из рекламы KFC.
Собственно, и задача была похожей – победить чайный МакДональдс (Ся Гуань, Да И и Хайвань).
Брать решили качеством. За несколько лет фабрика «Ча Шу Ван» нарастила производство 1,5 миллиона кг в год.
К сожалению кризис конца 2000-х подкосил «Ча Шу Ван». Темпы роста упали, но фабрика удержалась на плаву.
Сейчас Цай Фулян производит те же 1500 тонн чая в год, но чай это высшего качества.
Может лучше бы оставил старое название «Предвестие богатства»?

Так, як це відбувається під час традиційної чайної церемонії, тільки…
у 10 разів зручніше та у 20 разів швидше
- Особисто обираємо чай у Китаї
- Заварюємо по технології чайної церемонії
- Зберігаємо чай як потрібно, зелений – заморожуємо
- Пригощаємо феєричними десертами
- Доставляємо по Києву електровелосипедом
- Запрошуємо спробувати все в чайній на Мінській