Вирішення проблем

Є питання стосовно товарів, які ви придбали у нас, доставки або обслуговування?

Ми будемо намагатися вирішити їх швидко та з мінімумом турбот для вас.

Просто напишіть нам на angry-beef@newtea.ua і ми все владнаємо!

Щось не те з замовленням?

Ви зробили замовлення, а з вами не зв’язалися? Отримали замовлення, а там щось не те?

Ми стараємося працювати точно, як у ядерній лабораторії, проти інколи щось може піти не так. Будь ласка, напишіть нам на пошту і вкажіть:

  1. ваш контактний номер телефону
  2. що не так.

Ми швидко зв’яжемося з вами і зі всім розберемося!

Товар не підійшов?

Якщо товар, який ви замовили – це не те, що вам треба або він з будь-яких причин розчарував вас, ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів.

Напишіть нам на пошту і у листі обов’язково вкажіть:

  1. ваш контактний номер телефону
  2. номер замовлення
  3. причину повернення.

Якщо є можливість та необхідність – прикріпіть, будь ласка, фотографії товару.

Обмін товарів або повернення коштів можливо, якщо:

  1. У вас є чек New Tea з цим товаром.
  2. Товар не вживався.
  3. Для посуду і подарунків додатково – збережена повна комплектація, фірмова упаковка ціла і неушкоджена (є етикетки, ярлики, наклейки, запечатана заводська плівка, гарантія тощо).

У разі повернення товару Новою Поштою, ви маєте сплатити вартість доставки згідно з тарифами НП. Повернути товар можна і безкоштовно у нашій чайній New Tea.

Повернення грошей відбувається протягом трьох робочих днів від моменту, як ми отримали товар від вас.